Garanția produselor
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate astfel cum este prevăzut în Ordonanța de urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și de Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor. Administratorul site-ului asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.
Produsele vandute de catre Fundal Cabina Foto (www.fundalcabinafoto.ro) , sunt produse ce se achizitioneaza in scop profesional si nu sunt acoperite de garantie . Garanția NU se aplică produselor achiziționate în scopuri profesionale care implică un uz intensiv (de exemplu, dar fără a se limita la, uzul în restaurante, baruri, terase, piscine, săli de sport, etc.) sau în scopul revânzării acestora către populație. În acest caz, Vânzătorul nu mai este răspunzător față de neconformitățile apărute la produsele în cauză.

Garantie 12 luni pentru persoane fizice si 6 luni pentru persoane juridice.

Garantia legala (tehnica) :
Certificatul de garantie emis pe baza garantiei comerciale, trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garantiei – intretinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora, denumirea si adresa vanzătorului sau ale unitatii specializate de service.
In cazul Certificatelor de garantie emise de producator sau importator in care unitatile de service sunt precizate explicit, produsele defecte pot fi trimise sau predate de client la centrul de service indicat in certificat pentru acordarea garantiei.

CONDITIILE ACORDARII GARANTIEI
• Clientul trebuie sa prezinte certificatul de garantie completat corect, cu data achizitiei , stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal.
• Descrierea detaliata a defectului produsului.
• Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.
In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, Fundal Cabina Foto (www.fundalcabinafoto.ro) , nu poate asigura service-ul gratuit.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare, cuprinsa intre 90-150 lei.

EXCLUDERI DE LA GARANTIE
• Orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• Intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente uzate, deteriorate, in urma unei utilizari normale. (exemplu: cauciucuri largite, praf pe senzor, calibrare)
• Defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• Garantia nu acopera cazurile in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie.
• Garantia nu acopera patrunderea de lichide sau corpuri straine, in produs.

CONDITII DE AMBALARE

• Produsele se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , folie cu bule, cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine. In cazul deteriorarii produselor pe parcursul transportului catre Service, Cumparatorul este pe deplin raspunzator.
• Pe colet trebuie mentionat: Numarul cererii de garantie, in atentia Departamentului Service.
• In colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal.
Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului din timpul transportului.

Termeni si conditii privind serviciile post-garantie:

Clientii care solicita servicii post-garantie, asuma si se obliga sa respecte termenii si conditiile prevazute pentru contractarea acestor sevicii, conform art.1270 Cod civil privind forta obligatorie a contractelor, dupa cum urmeaza:
• costul transportului produselor, de la client catre unitatea de service si de la aceasta catre client, atat in cazul in care clientul accepta devizul de reparatii cat si in cazul in care il refuza, este suportat de catre client;
• de la data la care clientul accepta devizul de reparatii, acesta se obliga sa achite contravaloarea acestora, sa ridice la termen produsul reparat si sa suporte costul de restiuire al produsului;
• in cazul in care clientul intarzie mai mult de 12 zile la ridicarea/preluarea produsului dupa data la care a fost anuntat ca produsul reparat/nereparat poate fi ridicat, clientul va plati o taxa de depozitare de 5 lei/zi, pana la data ridicarii/preluarii efective.
• in cazul in care clientul intarzie mai mult de 30 zile la ridicarea/preluarea produsului ( reparat sau nereparat) fata de data la care a fost anuntat ca il poate ridica, produsul este considerat ca abandonat si trece automat in proprietatea Fundal Cabina Foto (www.fundalcabinafoto.ro) , sau poate fi predat societatilor de reciclare, in functie de decizia Fundal Cabina Foto (www.fundalcabinafoto.ro) , fara ca clientul sa mai aiba vreun drept la despagubire sau restituire;
• clientii din categoria legala a consumatorilor nu au drept de retragere din contract dupa ce si-au dat acordul pentru efectuarea reparatiilor, avand in vedere ca dupa acest moment serviciile se vor executa imediat si in totalitate.